Jak wyróżnić swój kalendarz firmowy na tle innych firm?
W ciagu roku może zdarzyć się naprawde wiele rzeczy i w życiu prywatnym jak i firmowym. Ciężko jest wszystko zapamiętać. Jeśli zależy nam na skuteczności naszej pracy, wtedy z pomocą może przyjść kalendarz książkowy. Skuteczne planowanie czasu to podstawa każdej firmy której zależy na dobrej organizacji. Przy zakładaniu własnej firmy, dobrze jest zainwestować w parę gadżetów stworzonych tematycznie do danej marki. Zazwyczaj najlepsze jest umieszczenie logo lub kolorów markowych na danym produkcie. Tak właśnie można zrobić w przypadku kalendarza.
Identyfikacja wizualna na kalendarzu książkowym
Świat biznesu jest pełen konkurencji w której każdy przedsiębiorca chce stworzyć coś najbardziej oryginalnego i kreatywnego. Aktualnie można się napotkać na naprawdę ciekawe kampanie, które w szczególności zapadną w pamięć kontrahentom. W firmach bardzo ciekawym pomysłem jest oznaczenie gadżetów za pomocą logo marki. Jest to tzw. branding lub znakowanie. Takim właśnie produktem na którym znakowanie sprawdza się idealnie jest kalendarz książkowy. Może on pomóc w reklamie marki ale i świetnie nadaje się do organizacji pracy. Każdy pracownik może otrzymać taki kalendarz, a dzięki metodzie personalizacji, można również oznaczyć go imieniem i nazwiskiem na okładce. Wytłoczone logo lub imienia to motyw na który decyduje się większość klientów. Jeśli jednak chcemy pokazać charakter firmy możemy zdecydować się na stworzenie bardziej wyróżniającego się wzoru kalendarza. Jednym z najbardziej ciekawych rozwiązań jest kalendarz indywidualny w którym można zagospodarować całą przestrzeń okładki na grafikę, która na pewno przykuje uwagę bardziej niż kalendarz standardowy. Istnieje również możliwość dodania do kalendarza elementów które sprawią, że przedmiot stanie się jeszcze bardziej praktyczny. Tak jak na przykład gumka z miejscem na długopis, czy doczepiana koperta na dokumenty. Jeśli bardziej zależy nam na eleganckich dodatkach, w tym przypadku najlepiej sprawdzą się złote i srebrne elementy. Dodatkowe uszlachetnienia logo sprawią, że kalendarz będzie wyglądał bardziej ekskluzywnie a doczepiane blaszki nadadzą mu elegancji. Jest naprawdę wiele rozwiązań które mogą dodać trochę oryginalności twojemu kalendarzowi. To już od nas zależy w jaki sposób chcemy pokazać się naszemu potencjalnemu klientowi.
Dlaczego właśnie kalendarz?
Tak jak już wspomnieliśmy, kalendarz książkowy jest bardzo praktyczny i świetnie nada się dla każdego. Szczególną rolę pełni w firmach każdego rodzaju. W zakładzie fryzjerskim można zapisywać umówione daty z klientami, za to w biurze – daty spotkań, lub rzeczy które należy przygotować na dany dzień. Zapisując nadchodzące spotkania można zaznaczać je względem ważności (na przykład za pomocą koloru). Gadżet na pewno poprawi porządek w firmie. Taki kalendarz to zdecydowanie sekret sukcesu dobrze zoptymalizowanego czasu. Możemy w nim zapisywać notatki i zadania z życia codziennego jak i zawodowego oraz zaplanować plan między nimi. Niektóre z formatów są tak małe, że mieszczą się w dłoni, przez co są bardzo poręczne. Ten przedmiot świetnie nada się w pracy indywidualnej do wyznaczenia swoich celów. W biznesie natomiast kalendarz jest idealnym miejscem do rozpisania planu działania marketingowego. Jest udowodnione, iż człowiek który planuje swoje zadania i czynności jest bardziej produktywny i zorganizowany. Posiadanie takiego kalendarza to swojego rodzaju przypominajka, dzięki której my i cała firma stanie się bardziej zorganizowana.